Oh sonunda! Zaten zaman kıymetli, beni uğraştırmayacak sade ama hoş olsun diye her gittiğim kuaför kendi beğenileri doğrultusunda benzemek istemediğim -Victoria Beckham mesela- kadınlara dönüştürmeye gafletle devam ettiler. Ben de ‘sadece fön yapalım, vazgeçtim modelini değiştirmekten ya da aman canım hızlı uzar benim saçım siz nasıl isterseniz öyle yapın hemen bitsin ama’ diyerek ortadan kısa sürede kaybolmayı tercih ettim. Sonuç : hüsran…

—-

Bir değişiklik lazım, bir ferahlamak lazım diyen her kadın gibi  ilk olarak işe saçlardan başlamalı. Değil mi? Araştırmacı kişiliğim burada da kendini gösterdi tabii. Uzun uzun bloglarda, googleda, birebir görüşmeler sonunda Timeout dergisinde İstanbul’un Butik Kuaförleri haberini ve mini röportajlarını okudum. Buradan okuyabilirsiniz.Bingo! Adayları ikiye düşürmüştüm bir hafta sonunda. Şimdi telefonla mülakata geçmekteydi sıra.’İstemezsem, gerek duymazsam saçınızı kesmeyebilirim.’ hımmm ‘Her kadının saçlarını boyaması gerektiğini düşünmüyorum. Önce sizi görmem lazım’ …Cevaplardan sonra ‘Tamam’ dedim galiba ‘aradığımı buldum!’

Uzun etmeyeyim: DEEP CUT’ın kurucusu Uğur Durmuş’la sizi tanıştırmak bu yazının amacı. Aya İrini’de Kudsi Ergüner dinlemeye hazırlanıp,  kapıdan çıkmak üzereyken son anda biletlere sahip arkadaşımın uzayan toplantısı sebebiyle yetişemeyeceğini bildirmesinin müteakip 30.saniyede yeni plana geçtim; Uğur Bey ile tanışılacak! Aradım. Koltuğa oturduğum gibi önce uzun uzun kötü deneyimlerimi, ne isteyip ne istemediğimi anlattım. Sözümü hiç kesmedi! + Puan. Sektörde ne kadar tecrübeli olduğunu meşhur müşterileri üzerinden anlatıp, diğer kuaförlere çamur atmadı. + Puan. Uzun uzun iltifat edip  sonra renk kartelasını gözüme sokup, ‘bu tonu da uygularsak saçınıza muhteşem olacaksınız!’ demedi. +++Puan.

Sonra sakin bir şekilde, yüz-kafa yapısı-oranlar, yaşam tarzı ve trend üzerinden uygun kesimi yapacağını anlattı. ‘Ne çıkacak bilmiyorum ama memnun kalacaksınız!’ Saç modelimi de benim için biri seçsin, ben düşünmeyeyim, tek derdim rahatlık!

İlk kesimden çok memnun kaldım. Aşağıdaki fotoğraflar da de beş ay sonra ikinci kesimden:

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

Deep Cut Adres: Prof. Dr. Orhan Ersek Sk. No:18/C vali konağı cad.nişantaşı teşvikiye şişli, 34365 Istanbul, Turkey

Tel: (0212) 234 7909

Kuaför sevmeyen kadınların kuaförü benim için en iyi kuafördür!” için 5 yorum

  1. merhabalar, aynı arayış içerisindeyim şuanda :) fiyatlar ne durumda? her tasarım gibi bu da uçuk fiyatlardamı?

Yorum bırakın