Paris kucuk otel odalari ile taninir. Ben de gectigimiz 5 yil icinde Paris’in pek cok bolgesinde bu kucuk ve bazen de gurultulu odalarla karsilastim. Oyle odalar ki odaya bavulunuz girdiginde siz odanin disinda kalabiliyorsunuz. Abartmiyorum:)   Yine benzer bir beklenti ile geldigimiz otelimiz beni hayretlere dusurecek derecede temiz, sakin, genis ve bir o kadar da merkezi cikti.
Acemi bir fotografci oldugum icin sizi cektigim fotograflarla uzmek yerine otelin linkini paylasiyorum: Hotel Virgina

http://www.hotelvirgina.com/

Kahvalti da beklentimizin uzerinde cikti. 2 kisi 1 gece icin 80 eur hem de kahvalti dahil :)

Ayrica limitsiz internet de var ;)

Iyi yolculuklar

Bir Cevap Yazın

